Zwroty i reklamacje

Zwroty

Chcemy, abyś była w pełni zadowolona z zakupionej biżuterii. Zgodnie z prawem konsumenta, masz prawo do zwrotu produktów zakupionych w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki, bez podawania przyczyny.

Warunki zwrotu:

  • wracana biżuteria nie może nosić żadnych śladów użytkowania.
  • Produkt powinien być kompletny i odesłany w oryginalnym opakowaniu, jeśli to możliwe.
  • Prawo do zwrotu nie obejmuje produktów wykonanych na Twoje indywidualne zamówienie (zamówienia personalizowane)

Jak dokonać zwrotu? To proste:

  1. Poinformuj nas o zwrocie: Wyślij nam wiadomość e-mail na adres kontakt@zoeye.pl, informując o chęci odstąpienia od umowy. uwzględnij: dane klienta, numer zamówienia, rodzaju/modelu produktu oraz dacie zakupu produktu. Przyspieszy nam to identyfikację zamówienia i przyjęcia zwrotu.
  2. Przygotuj paczkę: Starannie zapakuj i zabezpiecz zwracany produkt. Do przesyłki dołącz informację z numerem zamówienia, co ułatwi nam identyfikację zwrotu.
  3. Odeślij produkt: Wyślij paczkę na poniższy adres. Pamiętaj, że koszt odesłania produktu ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    Adres do zwrotów:
    Zoeye.pl Zofia Pycio-Szczotarska
    ul. Olimpijska 5b/16
    94-043 Łódź

Zwrot środków:

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas przesyłki zwrotnej, dokonamy zwrotu środków w ciągu maksymalnie 14 dni. Pieniądze zostaną zwrócone na ten sam rachunek bankowy, z którego dokonano płatności za zamówienie.

Reklamacje

Biżuteria Zoeye wykonywana jest z wysokiej jakości półfabrykatów oraz sprawdzonych kamieni od naszych polskich dostawców aby zachować jak najlepszy standard i jakość finalnych produktów. W przypadku stwierdzenia wady otrzymanego produktu zgodnie z prawem konsumenta przysługuje możliwość złożenia reklamacji zgodnie z przepisami rękojmi.

Jak dokonać reklamacji? To proste:

  1. Poinformuj nas o reklamacji: Wyślij nam wiadomość e-mail na adres kontakt@zoeye.pl, informując o chęci odstąpienia od umowy. uwzględnij: dane klienta, numer zamówienia, rodzaju/modelu produktu oraz dacie zakupu produktu. Przyspieszy nam to identyfikację zamówienia i przyjęcia zwrotu.
  2. Przygotuj paczkę: Starannie zapakuj i zabezpiecz zwracany produkt. Do przesyłki dołącz informację z numerem zamówienia, co ułatwi nam identyfikację zwrotu.
  3. Odeślij produkt: Wyślij paczkę na poniższy adres. Pamiętaj, że koszt odesłania produktu ponosi Klient. Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

    Adres do reklamacji:
    Zoeye.pl Zofia Pycio-Szczotarska
    ul. Olimpijska 5b/16
    94-043 Łódź

Rozpatrzenie reklamacji:

Po otrzymaniu i zweryfikowaniu przez nas przesyłki reklamacyjnej, rozpatrzymy ją w terminie 14 dni roboczych od dnia jej otrzymania lub w przypadku braków informacyjnych w reklamacji możemy najpierw skontaktować się z Tobą w przeciągu do 7 dni celem ich uzupełnienia. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą elektroniczną lub pisemną.

Reklamacja może zostać nie uwzględniona w przypadku gdy stwierdzi się złe użytkowanie biżuterii, niezgodne z zaleceniami dołączonymi do produktu!